پرورش سگ بیگل ویژگی ها و نحوه نگهداری

۵ بازديد
سگ بیگل فوراً با ظاهر کوچک روباه مانندش قابل تشخیص است و یکی از محبوب ترین نژادهای سگ در آمریکا است.این سگ از سگ های سگ شکاری بریتانیایی کوچکتر است.سگ بیگل در میان سگ هایی است که نزدیک ترین سگ ها به اجداد اصلی تمام نژادهای شکار است. سگ های شکاری کوچک، صمیمی و شاد که گاهی صداهای زیبایی هم دارند، باشگاه ملی بیگل در سال 1888 در ایالات متحده تاسیس شد و از آن زمان تاکنون محبوبیت سگ بیگل افزایش یافته است و به یکی از سگ های مهربان تبدیل شده است. خدمت به عنوان یک دوست خانوادگی در مورد ویژگی های سگ بیگل و راه های مراقبت از آن.

تاریخچه و ویژگی های سگ بیگل
در سال‌های اولیه آمریکای جنوبی، شکارچیان از سگ کوچکی به نام بیگل استفاده می‌کردند که بسیار شبیه به سگ شکاری باست یا داچ‌شوند بود و بیشتر سفید رنگ با برخی نشانه‌های تیره بودند و این سگ سگی جذاب بود و در در دهه 1860، ژنرال سگ‌های وحشی انگلستان اثر ریچارد روت را بازیابی کرد.

در دهه 1880، گروهی از سگ های شکاری از رویال رود بیگلز در شمال انگلستان توسط آقای آرنولد از رود آیلند وارد شدند و این سگ های شکاری اساس نژاد سگ بیگل در آمریکا را که امروز می شناسیم، و بیگل را تشکیل دادند. کلوب در اواخر دهه 1800 در انگلستان تأسیس شد و این به اصلاح نوع نژاد کمک کرد.

ظاهر بیگل
سگ های بیگل از جمله سگ های پرطرفدار هستند، سگ هایی قوی با کرک کوتاه و مراقبت مناسب از آن ها هستند، یکی از بارزترین ویژگی های سگ بیگل این است که سر پهن و پاهایش نسبت به پسرعموهایش کوتاهتر است و پهن است. گوش‌ها: چشم‌های بیگل قهوه‌ای هستند و حالتی مشخص دارند که معمولاً آن‌ها را به نظر می‌رساند که انگار چیزی می‌خواهد، در مورد دم این سگ همیشه صاف و راست است و سگ بیگل معمولا در دو یا سه رنگ مختلف می آید.

قد سگ بیگل در شانه 13 تا 15 اینچ و وزن آن بین 8 تا 13.5 کیلوگرم است، ماده ها معمولا سبک تر و نرها معمولاً سنگین تر هستند. حداکثر طول سگ بیگل در ایالات متحده 15 اینچ است در حالی که در انگلستان این گونه است. 16 اینچ.

رنگ خز بیگل
یکی از زیباترین خصوصیات سگ بیگل ظاهر خزهای کوتاه و متراکم است که در تمام بدن ثابت است و در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است.سگ بیگل رنگ های زیادی دارد اما رایج ترین رنگ برای سگ بیگل این است که سه رنگ با زین مشکی، ساق های سفید و معمولاً نوک سفید در دم وجود دارد و رایج ترین ترکیب رنگ قرمز و سفید است که به صورت خالدار روی صورت، گردن، ساق پاها و نوک پا می آید. دم.

چگونه از آن مراقبت می شود؟
سگ بیگل در تمام طول سال می ریزد، اما خز آن در زمستان ضخیم تر می شود، و برس زدن هفتگی می تواند به جلوگیری از ریزش مو کمک کند، و بیگل ها به طور طبیعی سگ های تمیزی هستند، بنابراین نیازی به حمام زیاد ندارند، اما برخی از بیگل ها عاشق آن هستند. برای بازی قوی در خاک و گل، بنابراین برخی از آنها ممکن است نیاز به دوش ماهانه داشته باشند.

بیگل ها مستعد عفونت گوش هستند و موم، آب و باکتری های مضر می توانند از کنترل خارج شوند و تمیز کردن هفتگی گوش های بیگل توسط دامپزشک می تواند به کاهش عفونت های دردناک گوش کمک کند.

شخصیت نژاد
سگ بیگل یکی از سگ های باهوش، مهربون، عجیب و غریب، دوست داشتنی و بازیگوش است و به دلیل جثه، امکان تمیز کردن و طبیعت آسانش یکی از حیوانات ایمن با کودکان است و سگ بیگل پر است. انرژی، و از یک خانواده فعال با حیاطی که می تواند در آن بدود و کاوش کند، سود زیادی می برد، این نژاد عاشق فعالیت مداوم و بیرون از منزل است.

روش آموزش
سگ بیگل به عنوان یک سگ سرسخت توصیف شده است و به سختی تربیت کردن شهرت دارد. آموزش اطاعت در اسرع وقت انجام می شود. سگ بیگل به آموزش هایی که علاوه بر تقویت مثبت با استفاده از خوراکی ها انجام می شود بهترین پاسخ را می دهد. به بو پاسخ می دهد. به شدت و حس بویایی بسیار توسعه یافته ای دارد که آن را به یکی از بهترین سگ های شکاری تبدیل می کند، به همین دلیل، پرورش دهندگان توصیه می کنند که بیگل ها را در یک منطقه بدون حصار روی بند رها نکنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.